Veelgestelde vragen

Ik wil met een groep van meer dan 10 personen een voorstelling bezoeken, kan dat?

Dat kan zeker, stuur hiervoor een mail naar ticketing@festivalboulevard.nl. Wil je met deze groep genieten van een volledig verzorgde avond uit inclusief borrel/diner? Stuur dan een mail naar hospitality@festivalboulevard.nl.  

Kan ik op alle voorstellingslocaties kaarten kopen?

Op de voorstellingslocaties werken we met dagkassa’s. Dit betekent dat je 15 minuten voor aanvang van de voorstelling kaarten kunt kopen op locatie, maar enkel voor die voorstelling. Bij Tickets & Info in het Zuiderpark (Festivalhart) kun je tijdens het festival kaarten kopen voor alle voorstellingen voor diverse locaties.   

Ik heb geen e-ticket ontvangen, maar wel betaald. Wat nu?

Mogelijk is de bevestigingsmail met de e-tickets in je spambox beland. Toch niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via ticketing@festivalboulevard.nl.  

Ik ben mijn (e-)tickets kwijt. Wat nu?

Je e-tickets kun je terugvinden in je account. Geen account aangemaakt tijdens het bestellen van je tickets? Dan kun je je tickets tijdens het festival opnieuw laten printen bij Tickets & Info in het Zuiderpark (Festivalhart). Ben je niet in de gelegenheid om naar het Zuiderpark te bezoeken of wil je ze voorafgaand aan het festival hebben? Stuur dan een mail naar ticketing@festivalboulevard.nl.  

 

Kan ik zowel met contant als met pin betalen op de voorstellingslocaties en in het Zuiderpark (Festivalhart)?

Nee, in verband met veiligheid en hygiëne hanteren wij een volledig pin only beleid.  

Moet ik een kaartje reserveren om het terrein op te mogen?

Nee, het Festivalhart is vrij toegankelijk.  

Zijn er de hele dag activiteiten in het Festivalhart?

Ja, zodra het Festivalhart opent zijn er verschillende activiteiten. Denk hierbij aan pop-up theater in het Parkpodium, jeugdtheater in het BLVRD Theater, verdiepende gesprekken in BLVR&D en verschillende muzikale acts. 

Zijn er toiletten in het Festivalhart?

Ja, deze staan duidelijk aangegeven op het festivalhart. Deze zijn tevens rolstoeltoegankelijk.  

Kan ik mijn baby of kind verschonen op het terrein?

Ja, dit kan bij de toiletten.  

Zijn er horecagelegenheden op het festivalhart?

Ja, hierover vind je binnenkort meer informatie op de pagina Eten & Drinken. Op deze pagina vind je ook meer informatie hoe je een tafel kunt reserveren voor lunch, borrel of diner. En hoe er rekening wordt gehouden met eventuele allergieën en dieetwensen.  

Rijdt er een bus tussen het Zuiderpark (Festivalhart) en de voorstellinglocaties?

Nee, dit jaar rijdt er geen pendelbus tussen de verschillende voorstellingslocaties. Alle locaties zijn eenvoudig lopend of met het OV bereikbaar. Het is tevens mogelijk een fiets te huren bij Tickets & Info in het Zuiderpark. Kom je liever met de auto? Op deze pagina vind je een overzicht van alle locaties met adressen en informatie over de parkeermogelijkheden.  

Kan ik met de auto parkeren bij de voorstellingslocaties?

Bij alle locaties is beperkte parkeergelegenheid. Daarom raden we iedereen aan om zoveel mogelijk te voet, met de fiets of met het OV te komen. Kom je liever met de auto? Op deze pagina vind je binnenkort een overzicht van alle locaties met adressen en informatie over (beperkte) parkeergelegenheid.  

Waar kan ik parkeren bij de het Zuiderpark?

Het Zuiderpark grenst aan de Parkeergarage St. Jan. De ingang bevindt zich op Hekellaan 25, 5211 LX ‘s-Hertogenbosch.

Problemen met bestellen of betalen of van tickets?

Hiervoor kun je een mail sturen naar ticketing@festivalboulevard.nl. Ook zijn we op werkdagen tussen 13.00u en 17.00u telefonisch te bereiken voor dringende vragen op 06-29312579.

Theaterfestival Boulevard bedankt: