Meer

FAQ

Ik heb een vraag over kaartjes bestellen via de website.
Bellen tussen 9.00 en 17.30 uur naar 073 6124505 of stuur een mail naar info@festivalboulevard.nl.

Kan ik alleen via internet kaarten bestellen voor Theaterfestival Boulevard?
Nee, je kunt ook telefonisch bestellen via 0900 33 72 72 3 (lokaal tarief). Vanuit België bel je naar +31 (0)73 680 98 01. Je kunt ook de kassa van Bosch Tickets in Theater aan de Parade bezoeken. Voor voorstellingen in de Verkadefabriek kun je tijdens het festival ook daar terecht.

Hoe kan ik mijn internetbestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling met iDeal, Mastercard of Visacard betalen. Deze kies je in het betaalscherm na het doen van jouw bestelling. Wanneer je je login en wachtwoord invult, verschijnen al je gegevens automatisch. Wanneer je nog geen login hebt, dan maak je deze eerst aan. Volg hiervoor de stappen op het scherm.

Krijg ik de bestelde kaarten thuisgestuurd?
In tegenstelling tot voorgaande jaren versturen we e-tickets. Die ontvang je dus in je mailbox.

Waarom moet ik in het betaalscherm mijn log-in en wachtwoord invullen? 
Wanneer je je log-in en wachtwoord invult, verschijnen al jouw gegevens en hoef je deze niet zelf in te typen. Daarnaast kunnen we, bijvoorbeeld bij afgelaste voorstellingen, op deze manier onze bezoekers bereiken.

Ik weet mijn log-in en wachtwoord niet.
In de meeste gevallen is je log-in je e-mailadres. Wanneer je deze invult bij log-in en klikt op 'wachtwoord vergeten', krijg je direct per mail je wachtwoord toegezonden. Wanneer je zojuist een machtiging hebt afgegeven, heb je een e-mail ter bevestiging ontvangen met hierin je (nieuwe) log-in en wachtwoord. Gebruik altijd het laatst ontvangen log-in en wachtwoord.

Mijn wachtwoord werkt niet.
Controleer of de CAPS LOCK op je toetsenbord aan staat. Is dit niet het geval en lukt het niet om met je wachtwoord in te loggen, neem dan contact op met Bosch Ticket op 0900-3372723.

Ik heb kaarten voor een voorstelling besteld, maar ben toch verhinderd.
Mocht je verhinderd zijn voor een voorstelling, dan kun je de kaarten NIET teruggeven.

Ik ben vergeten de kinderprijs aan te klikken of wil de bestelling wijzigen. Wat moet ik doen? 
Wanneer je nog in de bestelling zit, kan je de kaarten voor de voorstelling waar het om gaat annuleren en opnieuw kaarten kiezen voor de goede prijs. Is de bestelling al afgerond, dan kan het NIET meer worden veranderd. Heb je de kaarten direct gekocht: ze zijn al verwerkt in ons kassasysteem. Neem in dit geval contact op met Theaterfestival Boulevard 073 6124505.

Ik heb kaarten besteld maar wil iets in mijn bestelling wijzigen?
Wijzigingen zijn NIET meer mogelijk, wanneer een bestelling is gemaakt en de betaling is afgehandeld. Controleer daarom vóór betaling de bestelling.

Hoe gebruik ik Boulevardvouchers of –relatiekaarten bij een internetbestelling?
Vouchers en relatiekaarten zijn alleen inwisselbaar aan de Boulevardkassa in Theater aan de Parade of aan de Boulevardkassa in de Verkadefabriek.