Programma Afzender 2020
Over Boulevard
Archief

FAQ

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen:

Kan ik alleen via internet kaarten bestellen voor Theaterfestival Boulevard?

Kaarten kun je dit jaar alleen online bestellen en betalen. Mocht je vragen hebben tijdens het online bestelproces neem dan contact op via ticketing@festivalboulevard.nl.

Hoe kan ik mijn internetbestelling betalen?

Je kunt jouw bestelling met iDeal, Mastercard of Visacard betalen. Ook kun je gebruik maken van de Podiumcadeaukaart. De betaalwijze kies je in het betaalscherm na het doen van jouw bestelling.

Krijg ik de bestelde kaarten thuisgestuurd?

De bestelde kaarten worden verzonden als e-tickets, die je ontvang in je mailbox. 

Tot welke leeftijd geldt de kinderprijs?

Deze is geldig voor kinderen t/m 12 jaar. 

Waarom moet ik inloggen om kaarten te kunnen kopen?

Door in te loggen herkent het systeem automatisch of je wel/geen Vriend ben van Theaterfestival Boulevard en krijg je afhankelijk daarvan wel/geen korting op kaarten.

Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten als ik inlog?

Zo kunnen we, bijvoorbeeld bij afgelaste voorstellingen, jou bereiken. En wanneer je later nog een keer je log-in en wachtwoord invult, verschijnen al jouw gegevens en hoef je deze niet zelf in te vullen. 

Ik weet mijn log-in en wachtwoord niet.

In de meeste gevallen is je log-in je e-mailadres. Wanneer je deze invult bij log-in en klikt op 'wachtwoord vergeten', krijg je direct per mail je wachtwoord toegezonden. Wanneer je zojuist een machtiging hebt afgegeven, heb je een e-mail ter bevestiging ontvangen met hierin je (nieuwe) log-in en wachtwoord. Gebruik altijd het laatst ontvangen log-in en wachtwoord.

Ik heb kaarten voor een voorstelling besteld, maar ben toch verhinderd.

Mocht je verhinderd zijn voor een voorstelling, dan kun je normaliter de kaarten helaas niet retourneren. Dit jaar maken we in verband met COVID-19 een uitzondering. Het zou mooi zijn als je bij griep- of verkoudheidsklachten zelf iemand anders blijmaakt met je ticket(s). Lukt dit niet? Dan kun je je tot één uur voor aanvang afmelden en je aankoopbedrag terugkrijgen via ticketing@festivalboulevard.nl.

Ik ben vergeten de kinderprijs aan te klikken of ik wil een andere wijziging aan de bestelling doen. Wat moet ik doen?

Wanneer je nog in de bestelling zit, kun je de kaarten voor de voorstelling waar het om gaat annuleren en opnieuw de juiste kaarten kiezen. Is de bestelling al afgerond, dan kan dit niet meer worden veranderd in de online omgeving; ze zijn al verwerkt in ons kassasysteem. Stuur in dit geval een e-mail naar ticketing@festivalboulevard.nl

Ik heb een vraag over reeds gekochte kaarten. Aan wie kan ik die stellen?

Hiervoor kun je een e-mail sturen naar ticketing@festivalboulevard.nl. 

Hoe kan ik de verschillende locaties bereiken?

Bekijk voor de meest actuele informatie op de pagina bereikbaarheid

Zijn er toilet en/of horeca-voorzieningen aanwezig op de voorstellingslocaties?

Dit verschilt per locatie. Op deze pagina vind je de faciliteiten per locatie. 

Ik wil Theaterfestival Boulevard graag financieel ondersteunen, kan dat?

Dat kan door Vriend van Boulevard te worden. De steun van Vrienden is van groot belang. Vrienden zorgen voor draagvlak en ze dragen financieel én inhoudelijk bij aan het verwezenlijken van de festivalambities: eigenzinnige en toegankelijke projecten programmeren en ontwikkelen. 

Hoe kan ik rolstoelplaatsen boeken?

Dit kan door een mail te sturen naar toegankelijkheid@festivalboulevard.nl. Je krijgt binnen drie werkdagen een antwoord van ons. 

Zijn alle voorstellingslocaties rolstoeltoegankelijk?

Veel van onze locaties zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Ga naar Programma op deze website en gebruik de filter ‘toegankelijkheid’ en daarbinnen de filter 'rolstoeltoegankelijk'. 

Organiseren jullie speciale voorstellingen voor mensen met een beperking?

Ja, bij een aantal voorstellingen is een gebarentolk en/of audiodescriptie aanwezig. Ga naar Programma op deze website en gebruik de filter ‘toegankelijkheid’. 
 

Moet ik me aanmelden om gebruik te kunnen maken van de audiodescriptie?

Ja, dan kunnen we een plek voor u reserveren. Aanmelden kan via toegankelijkheid@festivalboulevard.nl 

Mag mijn geleidehond mee naar alle voorstellingen?

Ja, bij de meeste voorstellingen is dit mogelijk. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan staat dit expliciet vermeld bij de voorstellingspagina.

Ik heb een beperking en wil graag bespreken wat mogelijk is. Wat kan ik doen?

Hiervoor kun je contact opnemen met ons via toegankelijkheid@festivalboulevard.nl 

Wordt de leeftijdsgrens bij familievoorstellingen nageleefd?

Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met de door onze programmeurs zorgvuldig bepaalde leeftijdsgrens, omdat dit anders overlast kan veroorzaken. 

Mag ik na aanvang van de voorstelling nog de zaal in?

Nee dit is niet mogelijk, omdat dit de voorstelling verstoort. 

Ik ben te laat, kan ik mijn ticket retourneren?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. 

Theaterfestival Boulevard bedankt: